duminică, 28 noiembrie 2010

Anunt ITM privind carnetele de munca si serviciile prestate

Angajatorii care au obtinut aprobare de pastrare si completare a carnetelor de munca la sediu, le vor completa la zi (cu date aferente pana la 31.12.2010), ultimul inscris fiind cel prevazut in anexa nr.1.

Carnetele astfel completate vor fi prezentate la inspectoratul teritorial de munca in vederea certificarii si contrasemnarii pentru legalitate a inscrierilor efectuate, incepand cu data de 01.02.2011, urmand ca acestea sa fie predate de catre angajator, titularilor pe baza de process verbal.

Avand in vedere prevederile art. 296 alin.(1) din Codul muncii care stipuleaza ca "vechimea in munca stabilita stabilita pana la data de 31 decembrie 2010 se probeaza cu carnetul de munca", in carnetele de munca se inscriu urmatoarele:

Anexa 1

Nr.

crt.


Unitatea,alta

persoana

juridica sau

persoana

fizica la care

lucreaza


Mutatia

intervenita


Anul

Luna

Ziua


Meseria sau

functia si

locul de

munca cu

conditii

deosebite


Salariul de

baza lunar


Denumirea

unitatii, nr si

data actului

pe baza

caruia se face

inscrierea


Parafa si

semnatura

persoanei

care face

inscrierea

1


2


3


4


5


6


7


8







Se abroga

dispozitiile

Decretului

nr.92/1976

privind

carnetul de

munca


2011



01



01








Art. 298 alin.

3 din Legea

nr 53/2003 –

Codul muncii

cu

modificarile

si

completarile

ulterioare




Rubricile nr. 1,2 si 8 se completeaza in conformitate cu prevederile Decretului nr. 92/1976 privind carnetul de munca si Ordinul nr. 136/1976 pentru aprobarea metodologiei de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca.

Incepand cu 31.01.2011 nu se vor mai presta servicii de inregistrare si depunere a documentelor cu privire la executarea si incetarea raporturilor de munca (acte aditionale, state de plata, decizii, etc.)

Va precizam ca nu se mai justifica primirea de catre inspectoratele teritoriale de munca a cererilor de acordare/prelungire a aprobarilor pentru anul 2011, asa cum este reglementata de Metodologia privind aprobarea ca operatiunile de pastrare si completare a carnetelor de munca sa fie efectuate la sediul angajatorilor aprobata prin Decizia nr. 196/09.09.2009.

Certificarea carnetelor de la societatile comerciale, care au avut aprobare de pastrare si completare a acestora la sediul propriu, se va face conform graficul stabilit de inspectorat.

Carnetele de munca pastrate si completate de catre inspectoratul teritorial de munca se predau angajatorilor pe baza de process verbal de predare primire pana la data de 30.06.2011, urmand ca acestea sa fie predate titularilor de catre angajator pe baza de proces verbal de predare primire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu