miercuri, 24 iulie 2013

Angajat incetat nepreluat in Revisal

Buna ziua! Am preluat o societate in 01.2013 si am creat baza de date cu toate contractele active , am operat majorarile de salarii si l-am transmis la ITM. Acum am aflat ca a mai fost un contract incetat cu 31.12.2012, (data angajarii fiind 06.05.2011), care a fost operat in acea zi in Revisal de catre vechea contabila si transmis la ITM, deci in baza lor de date apare ca fiind incetat. Intrebarea este, daca eu trebuia sa ,mai inregistrez odata acel contract in Revisalul meu cu toate modificarile, apoi incetat si trimis odata cu celelalte contracte la ITM? Multumesc inteleg ca ai verificat in Revisal (pe portalul lor) si in baza de date aferenta firmei nu apare salariatul cu CIM incetat ... daca ai verificat si nu apare, va trebui sa mai trimiti o data baza de date, cu datele aferente salariatului lipsa. La ITM, apare, a fost trimis salariatul incetat, la data corecta, totul a fost facut corect la data incetarii acelui contract, numai ca, dupa aceea eu am refacut baza si am inregistrat toti angajatii, in afara de acel contract incetat si am transmis in continuare modificarile fara el. Este corect sau trebuia obligatoriu si el, chiar daca era incetat si deja transmis? Aveti idee, in caz de vreun control, as risca vreo amenda? daca apare in baza de date a ITM, despre ce mai vb ?? ca omu' figureaza acolo ... deci, nu e lipsa ! ca sa fii mai linistita, eu te sfatuiesc sa il introduci si pe el in baza ta de date (ca fie si la tine) si sa-l raportezi (cu totul) la prima operatiune de Revisal. cat despre amenda, de ce sa iei amenda daca persoana figureaza la ITM, corect - indiferent ca tu l-ai retransmis sau nu ? :biggrin:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu