marți, 11 iunie 2013

Somaj dupa demisie

Buna ziua am lucrat numai de noapte intr-un club timp de 4 ani dupa 2 ani a venit alt patron si si am ramas in continuare. acum 2 zile mi sa cerut sa semnez o cerere DORESC INCETAREA CONTRACTULUI DE MUNCA...adica sa ma dea afara. As dori sa stiu daca mai pot sa beneficiez de somaj in acest caz semnand aceea cerere mai mult obligat spunand ca nu imi va da salariu daca nu semnez. LA cererea semnata de mine am primit si salariu. Mai am dreptul la somaj in acest caz?? si cum se procedeaza. VA multumesc anticipat FLORIN Mariana Bunta a raspuns la intrebare la 09 Iun. 2013 Din pacate daca ati semnat o cerere de incetare a contractului de munca nu prea mai aveti dreptul la somaj. Angajatorul respectiv trebuia sa dispuna concedierea dvs din motive neimputabile, sa va acorde un preaviz de 20 zile lucratoare, urmand apoi incetarea contractului conform art. 65 alin. 1 din Codul Muncii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu